23 Ocak 2011 Pazar

iyi geceler blogum



Bu aralar fena halde nette zaman geçiriyorum..
Bilgisayarım kırıldıgı için çok üzgünüm
Şimdilik başkasıyla idare ediyorum ama diğeri benm için önemliydi 
Doğum günü hediyemdi :( 
Arapça kursum var hiçte çalışmadım bu hafta,yarın ne yapcam bilmiyorum kafam dağınık olunca bu hal banada evede yansıyo. 
Bunu düzeltmem lazım.
Bu aralar aklımdan hep özgünün mühür şarkısı çalıyor sözleri çok hoş :)
öyle işte hayat su gibi akıp geçiyor ve sanırım bu hayatta beni en çok üzen yıprandıran özlem 
özlemi sevmiyorum canımı acıtıyor mutlu oldugum zamanlarda bir yerden çıkıyor karşıma..
özlem dışında kafama takılan sorunları sallayabiliyorum ama özlem hastalık gibi senın yapabilecegin bişey yok özlüyosun istemeden..
olsun bununlada yaşamayı öğreniyorum.:)


Ne yıldızlar yanar
Yokluğun kör karanlık
Ne de bu gün doğar
Sensizlik benle yaşlanmış en büyük acı
İnan değişmez yerin bende aynı
Ne yağmurlar diner
Gönlümde her bir hücre
Bana seni diler
Sensizlik benle yaşlanmış en büyük acı
İnan değişmez yerin bende aynı
Bana en güzel anları yaşatan
Kalbime değil ömrüme yazılan aşkım
İnan değişmez yerin bende aynı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder