24 Ocak 2011 Pazartesi

Tınınım




biz nerden kaybediyoruz biliyomusun çok dengesiziz.
bişeyleri yarım bırakma gibi bir huyumuz var yada erteleme bunu acilen çözmemiz lazım heey kişisel gelişim bunada bir çare bulsana gari 
yaa arapça derslerinden o kadar geri kaldımki sonra yetişmek için günlerce saatlerce çalışltım tam yetiştim sayılır derken canımı sıkacak bir olay oldu o olayı atlattım derken bütün ders çalışma isteğim gitti..
ders çalışmadıkça geri kalıyorum çalışmak istemem lazım biliyorumki birşeyi başarmak için istemek lazım 
bence insan başarırda çalışırda ama önemli olan istemek gerçekten istemek deli gibi istemek 


öyle yani işte şuan küçük sırları izliyorum hiçte keyif almıyorum ama işte zaman dolsun diye vakit geçsin diye sonra kendime o kadar sinirleniyorum zamanı çok ucuza harcıyorum hemde çok 

hani eline  bir sürü para verirler sende gider böle her yere saçarsın hiç bişeyde alamazsın 
elinde kalan sıfır olur para gider çulsuz kalırsın işte zaman da böle ne kadar ucuza gidiyor 
  işte öyle birşey



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder