7 Aralık 2011 Çarşamba

Biri bizi durdursun yahu..

Kuş gribi boğa gribi domuz gribinden sonra heryeri saran özellikle bayanları saran ve en kötüsü bu hastalık bulaşıcı hadi tahmin edin ? :) ALIŞVERİİİİŞŞŞ
evet ilkte hastalık gibi görünmesede aylar sonra harcadıgını bir toplayınca önce bir kal geliyor sonra bunun bir hastalık oldugunu anlıyorsun sonrada telaşlar telaşlar telaşlar...
özellikle moda öyle bir sardıki heryeri tvdeki programlar olsun 
netteki bloglar olsun fena halde ses getirdi ve bu biz kadınları daha fena azdırdı tabi..
heleki ben 3 kuruş maaşımla bu hastalıkta napıcam bilemiyorum gencken bir birikim yapıyım diyorum 
sonra bir moralım bozuluyo alışverişten başka bişe beni paklamıyo :(
ah bide bıze yardımcımı desem yoksa  gizli gizli kuyumuzu kazıyomu desem kredi kartçıkları çıktı bende ondan 2 tane var üstelik limitlerini doldurdum ne aldıgıma gelirsek ınan elde olan bişeyde yok 
geçen gün aldıgım 3 kuruş maaşı oldugu gibi kartlara verince ilk sillemi yemiş oldum :(

ama herşeye ramen yaşasın alışveriiiiş :)

1 yorum: