16 Haziran 2010 Çarşamba

hadi tuba hadi tuba hadii:)

Fotoğraf makinamın şarjı kayboldu:( ya elbise almaktan fırsat bulupta bir şarj almaya tenezzül etmedim henüz..:) gündaş yazarken ben bilmezdim..sanırdımki tek ben açtım şu gündaş olayını,
net hayatına yansıtmayı.. e tabi sen nette anca facede msnde oyunda moyunda uğraşırsan geri kalırsın..:) meğer günlerini yazan çok kişi varmış .. ben de benden çıktı sanıp sevınıyordum neyse ama şuda var gündaş ismi bana ait hıııh :)

Bu aralar blog işine girdim efendim ilk açtığımda hani görmemiş misali :D oradaki temalara bayıldımda bayıldım gel gör ki o günden sonra nerdeyse 100 tema arkaplan değiştirip durdum durdumda durdum... ama karar veremedim..sonra arkadaşlarımı ekledim. her birinin bloguna baktım gördüm ki temaları sade ve düz. yavaş yavaş arkadaşlarımın dışına çıkıp onların arkadaşlarının bloglarına bir göz attım. pek iç açıcı şeyler görmedim sonra onlarıda aşıp net dünyasının bloguna girişte bulundum. baktımda baktım onun bunun bloguna yazılarına temalarına falan filan ..begendıklerımı yer imlerne ekledim.. ve o bayıldığım temaları şimdi begenmez oldum bana basit geliyorlar.üstelik bırak temayı begenmemeyi blog işini begenmemeye başladım ::D şimdi canım dostum benim için şölecime güzel bir site hazırlıyor kişisel bir site:) ama blogumuda seviyorum ilk göz ağrım..:) en azından ordan arkadaş ediniyorum...net hayatına açılmak isteniyorsa bu gerekli e severım de arkadaşları:) bakalım ne zaman olur sitem..:)

bu arada artık msne bile girmiyorum tam bir araştırma canavarı oldum. kişisel siteler bloglar bakıyorumda bakıyorum yazılarını okuyup duruyorum. neysecim hayat mayat geçip gidiyor bakalım benimkisi nereye kadar...:

2nisan 2010 cuma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder