19 Haziran 2010 Cumartesi

kargaların gazabı =)

 

 

günaydın yeni bir sabaha uyanmak hiç bu kadar sinir bozucu olmamıştı...
cevizlerim bir türlü aklımdan çıkmıyorlar..


gettiii cevizler’im getti diye bağırmak istesem de susup gözbebekleri büyümüş bir şekilde bakmaktan başka çarem yok!

domuz gribi ol inşallah..:)

artık ne diyeyim size be kargalar ben sizi o kadar seviyim sayıyım..sesinize bile ortak olayım
siz gelin bana bunu yapın

hak mı bu adalet mi içimde ateş var üzüyorsunuz benii:)

Ukrayna dan gelen bir koli dolusu cevizi elin tee Ukrayna sın dan geldi güven olmaz kimlerin eli değdi acep
gavur memleket zaten onu öyle körü körüne yemek olmaz deyip anacım kocaman legene koydu...
sonra bir kaç saat suda beklettikten sonra suyu süzüp kocaman sofra bezin üzerine cevizleri serpiştirdi oh oh
sonra bu evin içinde kurumaz diye balkona çıkardı...
dizi akşamı tabi o çok meşhuuur gözyaşı dökümü var tabi (yaprak dökümü)
onun üstüne bu kadar acı yetmiyormuş gibi üstelik yine 2 kız kardeşin aynı adam dramı var yine,unutulmaz izlendi.
e bu kadar acı entrika sansasyon ihtiras kin öfke intikam dönme dolabı salıncak tahterevalli olunca
beden bunu kaldırır mı?gözler yeeeteeer artık dercesine bağırırken,dizi biter...garip beden iptal olmuş ne gelinir akla..
e tabi o sırada minik kargacıklar ne etsin...sizinki canda bizimki patlıcan mı deyip bir güzel cevizi kaçırmışlar...
e o kadar ceviz yanı sen bir tane diğeri bir tane kaçırdınız kabul,afiyet bal seker olsun.hepsini bitirmek benim gibi ceviz canavarına hak mıydı ha :(
sabah annem kalkar o ruh beden yenilenmiş bi şekilde çok şükür ki..!
aaa cevizler deyip koşar aşağı ya aman Allah ım birde ne görsün sofra bezinden başka bir şey yok...
sağ ol sun sofra bezini bırakmış bizim kargacıklar,e bu bize hakarettir bari onu da alsaydınız
ceviz partisi yaptığınız yere sererdiniz..
beni çağırır...herhalde beni çok üzülmüş görünce kendi üzgünlüğü dinecekti neyse..annecim süpersin harikasın bide bize dersin akıllı olun işinizi düzgün yapın aşık mısınız diye su annem in yaptığına ne demeli..üstelik ilk karga ve ceviz vakıa sı da değil..ama öteki azdı..
annecim suçlu suçlu boynunu bükük bir şey demedi zaten ne diyebilir diki :d gülmeye başladım tabi ablamı aradım anlattım ablamda aaa sesleri telefondan yükselince tabi hepimizi tuttu bir gülme eminim kargalarda bizimle gülüyorlardır hıh :)

ah ah ben onu ne pastalarımda yemeklerimde kullanmayı hayal etmiştim..
26şubat 2010 cuma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder