19 Haziran 2010 Cumartesi

kuzenlerle blöf =)

 

kuzenlerle blöf :)

boğazım ağrıyor kaç gündür...yazamıyorum nedense durduk yere yoruluyorum...
bugün güzeldi yine ayrı bir tat bırakmıştı damağımda kuzenlerimin vesilesiyle bizde katılmıştık bu sohbete..
uzundur gitmiyordum...ama bu da iyiydi katıldıklarımdan sanki..
geçen cumartesi den anlaşmıştık...cumartesi gününü de yazmak isterim biraz..:)
telefon geldi fidandan tamam deyip başladım yine iş koyulmaya evi süpür sil topla derken balkon kirlenmiş e havada güzel hadi yıkıyıyım deyip
karıştım sular arasına tam o sırada geldiler tabi.neyse iyide oldu fidan bana yardım etti.balkonu bitirdikten sonra baktım kahve yapıyorlar..
efendim kadınlar Türk kahvesi biz gençler neskafe ben herkese dağıttıktan sonra bir çığlık sesi yükseldi kahve fincanı tam altta çat diye çatlamış arzunun elinde...tabi üstüne ve koltuğumuza döküldü birde kahve fincanı takımım gitti :( haha:D
sonra herkes arzuya bir şey söylüyor dur kıpırdama dır üstünü sil dur sunu yap arzu eehh deyip çekip gidince başladı bir gülme bizi :D
odur budur derken saat 3 buçuğa gelmiş biz yemek yapmamışız akşam değil öğle efenim..bütün itirazlara rağmen makarna yaptım itirazlarda şöyle (yok makarna yetişmez kahvaltılık yok hemen yufka yapalım yanına kahvaltılık yok hiç bir şey gerekmiyor) amaaan deyip koydum ateşe sonracığıma ablam makarnayı,benle fidan salatayı yapıp serdik soframızı ımhh bir nefis olmuş ki sormayın gitsin :D
yedikten sonra toplayıp çayımızı demleyip afiyetle yudumlar kene..Behiye abla hadi waffle yemeğe gidelim dedi..
tamam deyip bindik tıkış mıkış arabaya efenim zayıf ve küçük olmanın zararlarından biride kucakta oturmaktır hııııh...
kucaktayım boynum 2 büklüm zıplaya zıplaya gittik..:)
mado kapalıydı yazlıkta :Dolduğumuz için seyrana geçtik 3 masayı birleştirdikten sonra menülerimiz geldi baktık ki waffle yok ben profiterol istedim diğerleri ne istedi unuttum onların hiç bir istediği yokmuş...kalsın deyip çıktık.başka bir yere geldik ki efendim girdiğimiz gibi çıktık kötü bir yer....sonra başka bir yere dedikse de amma an dedik alırız marketten abur cuburlar geçer evde blöf oynar yeriz deyip markete gittik aldık geldik ama bizim ev kalabalık olduğundan biz yengemlere gittik..
geçtik başladık blöf oynamayı ilk eli ben kazandım sonrasını boş verin :(
sonra hepimiz birden papaz kimde oynamaya karar verdik efendim sona 2 kişi kaldı ki baktık 2sindede papaz yok :D ne yanı biz boşuna mı oynadık o kadar papaz gelmesin diye korkup tırsarak kart çektik :( neysem kardeşimde o sırada papaz kaçtı diyince hepimizi tuttu bir gülme...
neyse papazı bulup tekrar oynadık ne yazık ki papaz bende çıktı :(
sonracığıma pis yedili oynadık...tabi abur cuburlarımızda geldi mis gibi :)




yedik oynadık derken hava karardı eve gidip yemek hazırladık benle Behiye abla salata yaptık



hıııh bide benle fidan tavuğu didik dedik ettik :D

sonra çayları verip büyükleri üst katta tekrar bir blöf yaptık..ablam hiç bilmez bu oyunu ona öğretip oynadı:d
kız hiç yalanda söyleyemiyor ya kaybetme sansı yok haha:d
neyse ben yanındayım attım kartı bana yalan söylüyor derken kartını da ortaya atınca gülme krizine öyle bir girdik ki :d oynayan bilir :D



geçen hafta Behiye ablada yeni öğrenirken oyunu 6 tane 4 attım demez mi hahaha zaten bir destede 4her rakamdan 4 tane var D::D


neyse öylece gece bitti:) sonra çarşamba günü onlarda buluşmak üzere


18 mart prşembe 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder