1 Ekim 2010 Cuma

Başlangıçlar zor olur


yani biliyordum deMicem çünkü bilmiyordum sabah kalktım hemde nasıl tatlı bir uykudan eti            tırnaktan ayırırcasına bir uyanış zavallı uykum:(
arapça kursunun ilk günü heycan yok ama istek ve merak var 
tam giyindim yeni bir ortam derken öyle sorunlar olduki anlatamayacagım kadar saçma 
neyse arapça kursuna gittim 1 buçuk saat sonra yetiştim kapıyı çaldım içerdeki tek genç kız olaraktan ben,
herkezin yüzünü güldürdüm doğrusu çok güzel karşılandım.
Ama moralimi düzeltmeye gıdım yetmedi.
Arapça bildiğimi söyledim ama sıfırdan başlamak istediğimide hocayla biraz arapça konuştum kelimelerde zorlandım 3üncü sınıfmış benim sıfırdan başlamam gereken saat öğlen 1 miş biraz dersi dinleyip eve döndüm hemen yataga attım kendimi birşey yemeden 
uyandıgımda saat 1 buçuktu yarım saat geçiktim oraya gitmem yarım saati bulurdu neyse gidip gitmemek arasında 0 moralle bocalarken ilk gün hadi dedim kapıdan çıktım ki bir sorun daha buda anlatmaya değmez :p
geeri döndüm ve gossip girl açıp 3 bölüm izledim 
ve final sorunlarım halloldu şuan mutluyum huzurluyum yazıyorsam bilinki bu böyledir
sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder