13 Ocak 2011 Perşembe

Kekemeşke..:)



Yeni bir hayat kurdum içine huzur koydum
 lalalalalylay lay :)
Bu şarkı'yı cıvıldayasım var.
Huzur o kadar güze,o kadar huzur veren birşeyki,huzuru zikretmek bile huzur veriyor insana :)
Günlerimin dolu dolu geçtiğine inanıyorum ve içimde artık birşeyleri oturmuşlugun rahatlığı var..
Kıymet bilmek istiyorum keşkeleri öldürmek ve hayatımdan yok etmek istiyorum ve bunlar için küçük keşkeleri bitirmekle başladım bile nasılmı :)

şöyle mesela akşam bulaşıklarını sabaha bırakmıyorum akşam yıkayıp sabah 1 basamak daha mutlu kalkıyorum ve keşke akşam yıkasaydım demiyorum:)
bir göz kırpıyorum kendime:)

sonra erken kalkıyorum yatakta tembellik yapmaktan vazgecip kalkıyorum ve günü doyasıya yaşıyorum günün ortasında keşke daha erken kalkıp daha çok yapabılseydım demiyorum :)

hergün bir kaç saat ders yapıyorum ertelemıyorum artık ve günler sonra keşke biraz daha çalışsaydım demiyorum :)

bu keşkeleri azalttıkça içimdeki mutluluğa mutluluk katıyorum azalttı kça azltmak geliyor içimden :)
ve artık şunu biliyorum gençken ne kadar keşke dersem yaşlanırken 2ye katlanır bu keşkeler o yuzden gün bugündür yarın yok dün yok

ALLAH var gam keder yok ;)

1 yorum: