17 Ocak 2011 Pazartesi

Aşk Kapıyı Çalınca



Aşk Kapıyı Çalınca kitabını arkadaşım dan ödünç aldım..öyle boş vakitlerde tv izlemek yerine eğlenceli kitap okumayı 10 kere tercih ederim doğrusu..
bu kitap hoşuma gitti çok eğleceli kafamı dağıtıyor ve zihnimde okudugum yerleri kolayca kurabiliyorum böylelikle daha bir eğleniyorum :)

kitap okumak benim için hobi değil bir ihtiyaçtır 
 ama ne yazıkki kitaplar okumak istediğimden fazla pahallıya geliyor benim için..

neyse bu kitap öğretici değir eğlendirici arayan varsa kaçırmasın :)

2 ünlü insanın bir zamanlar beraber dizi çektikten  sonraki bir birinden nefreti 8 sene sonrasında bir  iki karşılaşmadan ve bir oyun gecesinde sonra  bir sabah kendilerini beraber aynı yatakta hemde evli olarak bulmalarını anlatıyor ve sonrasında gelişen komik olaylar :)


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder