17 Ocak 2011 Pazartesi

Yemekteyiz



Şuan yemekteyizi izlemekteyim,nuray sayarında oldugu bir yemekteyiz..
Ya kadın  astroloji uzmanı  herşeyi biliyorum herkezi tanıyorum şu bunu bundan yaptılı yorumları var ilginç geldi bana kibirimsi bir hava gibi 

hele bir kadın var küçük olanı değil digeri basında şal var allahım o kadın ne öyle kadın yapmacık değil yapmacıgın ötesinde o mimikler ne öyle aman aman böyle insanlar benden uzak dursun uyuz oldum yaf:s
genç olan kız da oda bi garip yani bi güler yüz yok böle bir sıkılgan hayat ışığı yok zaten evide hep siyah siyah :D

gökhan var saçı az olan o agır başlı biri bir kusur bulamadım bide diğer adam var hafif uzun saçlı en çok onu sevdim valla ne tatlı biri öyle güler yüzlü valla o sofranın  ışığı neşesi diyebilirim :)

bu arada iyi dedi kodu yaptım bende hee:) napım yemekteyizi izliyorum yaa çekiyo dedikodu ya ona göre :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder