21 Haziran 2010 Pazartesi

rengarenk insanlar



Gecelerinin durgunluğu var üzerimde nasıl da özlemişim nasıl da hasret kalmışım bu durgunluğa
yoğun bir haftadan sonra nasılda yalnızlığın ortasında dinlenmişim ince bir müzik eşliğinde
her şeyi bir kenara atıp bütün düşünceleri dosyalara aktarıp tek başıma uzun uzun dinlenmek nasılda tat veriyor bana
uykunun kıymetini
 yemenin kıymetini
bilmenin kıymetini
farkında lığın kıymetini
 insan olmanın kıymetini
kıymetleri bir bir anlamam  gerektiğini düşünmek hem güzel hem de zor iş
her şeyin kıymetini bilmek ne zor..!

1 haftadır teyzemlerde anladım evimin kıymetini öylesine sıcaktı ki geceleri uyuyamamak sıcaklık seni boğarcasına içine işlerken yediğin yemekten tat alamamak

camı açıyorum ama hava yok  dışarı çıksan ter içinde yapış yapış kalıyorsun
hani nerde özlediğim yaz oluyor bir an
bizim evin serinliği geldi aklıma cennet gibi gördüm evimi.ama şunu da söylemeliyim ki güzelde anılarım
oldu sıcağa inat..

her sabah 8 de kalkıp kuzenimle onun kursuna gitmek yeni insanlar tanımak bilmek anlamak izlemek bana müthiş tat veriyor.
adviye abla vardı en çok onu tanımak fırsat oldu beraber yemek yemeğe gidiyorduk öğle vakti.
tam bir süslü ve titiz çokta hoş bir bayan güneş gözlüğü çokta yakışıyor:) kendini de çok seviiyor :)
Saliha abla var oda okuyor kapalı en çok o ısındı bana diğerleri de çok iyiler ama Saliha ablanın kendine ait bir havası vardı..
Filistine giden yardım gemisinde onunda tanıdıkları vardı.üzgündü  çok durmuyordu kursta ama sevmiştim Saliha ablayı :)
bana makyaj yapan selva abla vardı onunda sohbeti komediydi iyi laf yapıyordu.
nergis abla vardı bide oda sessiz sakin biriydi onuda sevdim çok hanım hanımcık birine benziyordu  yeğeni ölmüştü onunda çok üzgündü aklına geldiği anda ağlıyordu..

bide hoca vardı oda çok iyi birine benziyordu sergi için harıl harıl çalışıyordu pek konuşma fırsatımız olmasa da gerçekten sevmiştim meral hocayı 
çalıştığı resimmi desem ne desem bilmiyorum en iyisi durun göstereyim:)
cilt bakımındaki öğrencilerin sade takma tırnakları ojelerle şekillendirip kaş yapmaları çok yaratıcı hoş
işte bu boyadıkları tırnakların bir bölümü
ve böyle bide saçları beyaz olan bir abla vardı  saçını boyatsa bile 1 hafta sonra beyazlıyordu yine,gençti daha üzüldüm kötü duruyordu çünkü..

ve her gün yemeğe gittiğimiz  çiğköfteci amca konuşkan biri kuzenimin vazgeçilmez mekanı olmuş beni de tanıştırdı..:) küçük bir yerdi ama hoş güler yüzüyle insanı çekiyordu çiğ köftesi ve ayrıca sosu harikaydı..














ve öyle teyzemlere alışmışım ayrılmak zor geldi onlarda çok  üzüldü hele kuzenim mine..
zor oldu gitmem cumartesiden çarşamba gecesine kadar hep beraberdik su gibi geçti mineyle balkondaki sarmaş dolaş sevgililere kiraz atmayı hiç unutmıcam aramızda hep bir sır olarak kalacak mineyle :D
ve bir ara çok sıkılıp sokak ortasında topuklu ayakkabılarımla apartmanın zillerine basıp koşmayı  saklıcam sır olarak sonuna kadar :D


 *****************


çarşamba gecesi ablamla eniştemle fatihe geldim ve hemen uyudum  sabah fatih çarşısını gezerken
insanlar toplanıp üzerlerinde Filistin bayrakları Allahuekber diye bağırmaları etkiledi beni ne güzeldi bu birlik bir anlık birlikte olsa gerçekten güzeldi..




cenaze namazları fatihte kılınacaktı şehitlerin ilk defa görüyordum fatihi böyle bütün insanlar ağlıyor ellerde tabutlar herkes yürüyor ileriye doğru çok ama çok garip bir duygu bana çağrı filmini izlerkenki duyguyu yaşattı gözlerim doldu yaşlarımı zor tuttum ağlamaya utandım kalabalık arasında..



ve sonra eve geldim..çok yorucu bir haftaydı ama buda bir tattı..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder