27 Haziran 2010 Pazar

yaşasın 18 :)


Ne günler atlattık günlükcan yine arkama dönüp baktığımda ömürden giden zamana ne de çabuk geçiyormuş bir kez daha anladım.
Keşke hep böyle genç olsam 18 yaş gençliğin baharı, seviyorum bu yaşı. 17 yaşımı da severdim gerçi ama o yaş benim gençliğimin ilk adımı olduğu için çok tökezledim... Bu yüzden belkide pek iyi anılarım olmadı o yaşa dair.. 18 yaşımı seviyorum... Tabi ki her yaşın bir güzelliği vardır ama çocukluk demeyeceğim, gençlik gibisi yok. Çocukluğum benim için çok ama çok değerli. O günlere dair en ufak kötü bir anım yok ama gençliğimde farkına vararak yaşamayı çok sevıyorum. Birşeyler becerebilmeyi, koşabilmeyi, zıplayabilmeyi, şarkı söylemeyi, müziğini anlayarak, yorum yaparak düşünübilmeyi hep gençliğimde yaşayacağım, yaşıyorum, yaşlandıkça birşeyler kabuk bağlayacak, eskisi gibi olmayacak. 

Ben gençliği seviyorum, gençlik de beni seviyor. Rabbim, gençken yapılan ibadetleri sevincinden meleklere gösterirmiş, gençlik bu kadar önemliymiş...

Recep ayının ilk gününe girdik dün, rabbime binlerce kez şükürler olsun ki oruç tutmayı nasip etti. Bu gün de nasip etti, inşaAllah yarına da niyetliyim. Bu ilk 3 günün sevabı büyükmüş sohbette öğrendim. Sohbete gittiğim için de şükürler olsun, yoksa recep ayının önemini anlamını bu kadar bilmeyecektim. Farkına varmadan böyle önemli bir günde ne yapıyor olurdum Allah bilir ama sohbette öyle güzel anlattılar ki, oruç tutmamak elde değildi gerçekten :) Bence her insanın farkına varması için sohbete gitmesi gerekir. Gerçekten yararı olduğunu, hem de çok fazla yararlı olduğunu düşünüyorum ve inanıyorum. Oruç tutmak Allahım nasıl güzel bir duygudur... Düşündüm de ramazan ayından beri oruç tutmadım, utandım kendimden... neyse...  

Bu gün canım çiğköfte çok çekiyodu, yazlıkta oldugumuz için arabayla gidip alabilirdim ancak uğraşmadım. Akşam tam yemek yerken annem çiğ köfte getirince o kadar şaşırdım ki... çünkü çiğ köfteyi hep dışarıda yerim eve alınmaz ve o kadar şaşırdım ki... Rabbimin inceliği ne kadar güzel ne kadar zarifti. Bilmiyorum, içim sevgiyle doldu, sanki bütün kötülülükler yok oldu, rabbimin inceliği karşısında içimin şekli değişti, çok garipti... Bunun gibi şeyler olmuyor değil ama doğrusu bu garipti benim için. Hani gerçekten belli oluyordu, anlatamıyorum ama ben rabbimi çok ama çok seviyorum. O'nun (CC) inceliklerini O'nun farkına varmayı, O'nun her türlü halini çok seviyorum. İnşallah O da beni seviyor amin...

2 yorum:

  1. bebeyümmm ilk yorumun benden gelsünnnnnnnnn :D
    öncelıkle blogunu pek beğendimmm
    yayında ve yapımda emeği geçenleri tebrik ederik :D
    gerçi baplantı vermeyi halaaa başaramamış web master'ın amaaa :D
    neyyyyyyyyyse :D

    bu arada yazoya gelirsek, 17'de güzeldir 18'de bebeğim.
    20'den sonrası fecü :D
    30'dan sonrasını şimdilik düşünmüyorum :D

    YanıtlaSil
  2. hahaha:D:D
    bebüküüm blogumu begendin için çok sevindirik oldum:D seninkinden güzel olmasada idare ediyoruz işte:D
    ufak bir taş geldü yayun ve yapum emeğine :D:D
    ilk izleyenim ve ilk yorum yapanım olarak seni tarihe yazıcam:D
    ilklerin prensesii:d

    YanıtlaSil